Pasul 1. Informatii privind disponibilitatea
Pasul 2. Alege produsul
Pasul 3. Adauga in cos
Pasul 4. Completeaza datele
Plata Ramburs
Plata cu Cardul Online
Transfer Bancar
In numerar
Sau cu cardul la achizitionarea produselor direct de la sediul firmei: Str. Vasile Lascar, Nr. 62, Demisol, Sector 2, Bucuresti, cod postal 020504.
Virament bancar
In conturile: RO06UGBI0000482006774RON, deschis la Garanti Bank
Livrarea Comenzilor
Durata livrarii produselor: 24 – 48H lucratoare de la confirmarea comenzii. Costul de transport: 24 lei
Cum procedez daca am primit un colet deteriorat?
Se poate anula o comanda plasata?
La ce adresa se trimit coletele pentru returnare sau schimbare?
Cat timp am la dispoziție pentru a returna sau schimba produsul comandat?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Da, Audiosys.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont sau la urmatorul link :
Resetează parola
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau la numerele de telefon dupa website. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi. Atentie! Numai comenzile ce nu au fost expediate pot fi modificate.
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.