In cazul in care doriti returnarea produsului pentru ca nu corespunde cu cel dorit de dumneavoastra, o puteti face in urmatoarele conditii:
– notificarea intentiei de retur se va face prin completarea si transmiterea formularului de retur ce conține: numărul comenzii, denumirea produsului, motivul detaliat al returnării, materiale video/audio ce susțin motivul returului la adresa sales@audiosys.ro
– returnarea se poate face in maxim 14 de zile de la data primirii produselor achizitionate, iar in cazul prestarilor de servicii de la data semnarii contractului.
– returnarea produselor este acceptata doar pentru persoanele fizice si numai pentru achizitiile la distanta.
– produsele returnate trebuie sa fie in ambalajul original nedeteriorat, cu etichetele intacte, fara niciun fel de uzura fizica sau tehnica.
– returnarea produselor se va face la sediul firmei din Str. Vasile Lascar, Nr. 62, Demisol, Sector 2, Bucuresti, cod postal 020504 sau folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea, la aceeasi adresa.
– la primirea produsului returnat se va exercita o analiza amanuntita asupra starii fizice si de functionare, iar in urma analizei se va intocmi un proces verbal de retur.
– produsele returnate vor fi insotite de documentele de achizitie si certificatele de garantie.
– daca toate conditiile sunt indeplinite cumulat, se vor returna sumele achitate de catre client, in termen de 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului, impreuna cu facturile fiscale de stornare si alte documente necesare, dupa cum este cazul.
– sumele vor fi returnate prin intermediul unui virament bancar in contul clientului.
– daca produsele returnate si ambalajele originale ale acestora nu sunt in stare buna fizica si de functionare, acestea nu se vor putea returna.
– dupa returnarea produsului puteti opta fie pentru returnarea sumei integrale, returnarea unei sume partiale si inlocuirea cu un produs mai ieftin sau inlocuirea cu un produs mai scump si achitarea sumei ca diferenta.
– in cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
– costurile returnarii produselor vor fi suportate de catre Client.
– daca costul transportului de returnare este mai mic decat cel al valorii de returnat si clientul a optat pentru transportul cu “plata la destinație”, acest cost se va scade din valoarea de returnat.
– nu se acceptă trimiterea produselor cu specificarea cererii unui ramburs (contravaloarea de returnat). Produsele mai întai vor fi verificate de catre Audiosys.
– produsele comandate online ce au ca modalitate de livrare: ricarea de la punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie). Ne rezervam dreptul de a verifica si accepta produsul la solicitarea clientului.
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
– produsul a fost adus pe “comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Cumparator si care nu se afla in stocul uzual al Vanzatorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti, conform contractului de vanzare-cumparare intocmit la momentul comenzii. Vanzatorul il va informa pe Cumparator despre produsele comandate care constituie Comanda Speciala.)
– Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat.
– Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.
– Echipamente ale caror consumabile au fost desigilate.
– Licentele (Keylock) activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop).
– Software-uri sau produse care conțin licențe de software care au fost desigilate și/sau instalate astfel ca reinstalarea lor sa nu mai fie valabila.
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).